Tepebaşı Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü: "Sivrisinek, karasinek ve diğer uçkun zararlılara karşı ilaçlama çalışmaları aralıksız şekilde sürdürülüyor"

Tepebaşı Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri, yaz aylarında artış gösteren uçkun zararlılara karşı kent genelinde başlattığı ilaçlama faaliyetlerine aralıksız devam ediyor. Esentepe Mahallesi ve kırsal bölgelerde yürütülen kontrollü uygulamalarla vatandaşların sağlığı ve yaşam konforunun ön planda tutulduğu bildirildi.

Haz 23, 2026 - 22:06
 0  0
Tepebaşı Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü: "Sivrisinek, karasinek ve diğer uçkun zararlılara karşı ilaçlama çalışmaları aralıksız şekilde sürdürülüyor"

Tepebaşı Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekiplerince sivrisinek, karasinek ve diğer uçkun zararlılara karşı ilaçlama çalışmaları aralıksız şekilde sürdürülüyor. Yapılan çalışmalar kent genelinde devam ederken, Esentepe Mahallesi’nde de mesai harcayan ekipler; parklar, açık alanlar, ağaçlık bölgeler ve ortak kullanım alanlarında kontrollü biçimde uygulama gerçekleştirdi. Çalışmaların, çevre ve insan sağlığı gözetilerek belirlenen saatlerde ve planlı şekilde yürütüldüğü belirtildi.

Tepebaşı Genelinde Programlı Mücadele

Yürütülen uygulamalar yalnızca bir bölge ile sınırlı kalmazken, program dahilinde Tepebaşı genelinde farklı noktalarda da ilaçlama faaliyetleri sürüyor. Özellikle yaz aylarında artış gösteren uçkun zararlıların kontrol altına alınması amacıyla yapılan çalışmaların düzenli periyotlarla devam ettiği kaydedildi.

Kırsal Mahallelerde Larvasit Uygulaması

Öte yandan kırsal mahallelerde de sivrisineklerin üreme kaynaklarına yönelik larvasit uygulamaları gerçekleştiriliyor. Durgun su birikintileri, dere yatakları ve benzeri alanlarda yapılan bu çalışmalarla, zararlı popülasyonunun daha oluşmadan engellenmesi hedefleniyor.

"Vatandaşların Sağlığı ve Yaşam Konforu Ön Planda"

Belediye yetkilileri, yürütülen tüm faaliyetlerde halk sağlığının korunmasına hassasiyet gösterildiğini vurguladı. Ekiplerin sahada aktif şekilde çalıştığını ifade eden yetkililer, "Yürütülen tüm faaliyetlerde vatandaşların sağlığı ve yaşam konforu ön planda tutuluyor. Çevresel dengeyi koruyan yöntemlerle mücadele çalışmaları kent genelinde titizlikle sürdürülmektedir" açıklamasında bulundu.


Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenmiyorum Beğenmiyorum 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Öfkeli Öfkeli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0