Düzce Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü İlk 5 Aylık Faaliyet Raporunu Açıkladı
Düzce Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, 2026 yılının ilk 5 ayında gerçekleştirdiği çalışmaların yer aldığı faaliyet raporunu kamuoyu ile paylaştı. Müdürlük, kent genelinde park ve yeşil alanlarda yürüttüğü bakım, onarım ve yenileme çalışmalarıyla hem şehir estetiğine katkı sağladı hem de vatandaşların sosyal alanları güvenli şekilde kullanmasına imkân sundu.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0