Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan: “Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık sergisi emeğin ve kaynakların kıymetini hatırlatıyor”
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, İstanbul Taksim Meydanı’nda ziyarete açılan “Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık” sergisine ilişkin yaptığı paylaşımda, serginin bilinçli yaşam kültürünün yaygınlaşmasına katkı sağlayacağını belirtti. Erdoğan, tüm İstanbulluları sergiyi ziyaret etmeye davet etti.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, İstanbul Taksim Meydanı’nda ziyarete açılan “Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık” sergisine ilişkin sosyal medya hesabından paylaşım yaptı.
Emine Erdoğan, paylaşımında serginin hayırlara vesile olmasını temenni ederek, sürdürülebilir yaşam bilincinin güçlendirilmesine katkı sağlayacağına inandığını ifade etti.
“Bir lokma ekmeğin ne kadar kıymetli olduğunu hatırlatıyor”
Serginin, Sıfır Atık Vakfının öncülüğünde ve ilgili kurumların iş birliğiyle hayata geçirildiğini belirten Emine Erdoğan, “Sıfır Atık Vakfımızın öncülüğünde ve ilgili kurumlarımızın işbirliğinde hayata geçirilen sergi, bir lokma ekmeğin, bir damla suyun ve toprağa düşen her emeğin ne kadar kıymetli olduğunu güçlü bir şekilde hatırlatıyor.” ifadelerini kullandı.
Erdoğan, serginin doğal kaynakların korunması ve israfın önlenmesi konusunda toplumsal farkındalığı artırmayı hedeflediğine işaret etti.
“Daha bilinçli bir yaşam kültürüne katkı sağlayacak”
Emine Erdoğan, paylaşımında, “Daha bilinçli bir yaşam kültürünün yaygınlaşmasına katkı sunacağına inandığım bu anlamlı sergiyi, tüm İstanbulluların deneyimlemesini temenni ediyorum.” değerlendirmesinde bulundu.
Taksim Meydanı’nda ziyarete açılan serginin, sürdürülebilirlik ve sıfır atık konusunda farkındalık oluşturmayı amaçladığı belirtildi.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0